Contact Me :: Azura -012763 2317 to know about GLAM & the Products...

Tuesday, September 24, 2013

HUT 80 ATM...

Assalamualaikum semua...

Rasenya dh berapa hari aku xupdate blog nie kan....kekangan masa yang sgt mencemburui aku..hehehe....haa weekend aritu korang buat apa? Aku?
Sabtu aritu pd belah paginya before hubby pegi kelas kitorg pegi tgk sambutan Hari Ulangtahun ke 80 Angkatan Tentera Malaysiaatau nama singkatannya HUT 80 ATM...

Mula2 tu aku malas jer nak pegi sbb badan rase macam xsehat n letih sgt2..tp dek kerana kesiankan hubyy..kugagahkan jua diri ini..hehehe
Kitorg dr umah dalam kul 9pg..singgah amik kanje2 hubby aku dulu kt umah adik aku kt PJU..kitorg decide naik moto jer..senang memandangkan jalan pun jem aritu kan..so naik motorsikal adalah pilihan yang tepat...heheheh, jimat pun jimat...

Kami sampai agak dh terlewat jugakla..patutnya gerak dr umah selepas subuh barulah boleh tgk perarakan sepenuhnya..ini tak..lps suboh tido balik(jgn ikut perangai kami yang ini yerk)..tp Alhamdulillah kami masih sempat lg tgk pertunjukkan jet2 pejuang...

Kalau nak ikutkan aku ni bukan la seorang yang minta tentng ketenteraan ni...tp hubby aku yes..dia mmg minat sgt and almost nama2 senjata kt dalam bidang kententeraan tu dia tahu..dia pun pengumpul majalah 'Tempur'...
sampai hubby pnh cakap akalau kami dikurniakan cahayamata dia nak anak kitorg ni salah seorang jadi tentera n seoarang jadi oemain bola sepak,sorang lagi jadik engineer macam dia..wah semuanya follow dia..,abis tu saper n follow aku?..heheh...sabar aje la...

Okla malas nak merapu byk2..meh layankan je la gambo2 kt bwh nie yer...
Sebelum tu aku nak amik kesempatan ni nak ucapkan Selamat Ulang Tahun ke-80 kepada wirawan dan wirawati negara kerna sanggup berkorban jiwa dan raga demi mempertahankan Kedaulatan negara dan penghuninya..jasamu kusanjung tinggi..terimah kasih wahai para pahlawan..For dear hubby walupun dikau bukan seorang tenetra..tetapi dirimu tetap Pahlawanku yang sejati...


Me n Aqib...


Crowded...




US...

Ice Scuplture...
Me n Aqib the 'musyuk'...

momok , aqib n hubby...hehehe

us with MALBAT team...

carrying RPG(Rocket Propelled Grenade)..17 kg tau benda nie...

Inilah senjata saya (botol susu) hehehe....

Sedang memikirkan strategi nk tewaskan musuh negara...


Hubby n Aqib..budak penakut ni takut tgk askar celoreng2...gerammmm




Sekian wassalam....next entry aku citer pasal wedding Amir Shazlan n baju pengantinku...heheheh tunggu ea...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...