Contact Me :: Azura -012763 2317 to know about GLAM & the Products...

Friday, September 27, 2013

Amir Shazlan's Wedding...


Assalamualaikum tuan2 n puan...harini sy nk hidangkan anda semua ttg cerita majlis resepsi Amir Shazlan n wife aritu(wah inyro mcm kelas masakan plak) hehehhe...xkesahla..ikut suka I la kan...

Aritu kan aku I ada bgtau yang I nk citer pasal majlis resepsi Amir lps I buat entry pasal HUT 80 ATM...tp dh ngantuk sgt n penat so ditangguhkan...sempena arimi  aku xbanyak keje..so aku amik kesempatan nak mengarang sebelum aku lupa...almaklumla aku ni 'short term memory'...heheheh...saper yg ada penyakit sama ngan aku nie..sila angkat kening ea...hehehe

Sebelum aku merapu yang bukan2  meh aku sambung citer k...nak dipendekkan cerita la kan..wedding si Amir ni ada rvsp..alaa yg kena bg confirmation 2 bagai tu...n ada tema...jeng jeng jeng..

Sebenarnya aku cukup lemah kalau g weddings ada tema2 ni sbb aku ni akan vuba sedaya upaya aku utk menepati tema majlis tersebut. ..tup tup majlis tema si Amir ni 'songket'...apa??? SONGKET...kwang kwang kwang...aku maner ada baju songket kecuali baju nikah aku....aku dh mengelabah dh sbb nak beli baju baru pastu aku jarang pakai...rase cam membazir plak....jgn membazir ea kwn2 sbb membazir tu amalan Syaitan....

Dalam hati gundah gulana tu aku...aku nekadla nk pakai bj nikah aku tu..tp dlm hati berdebar2 sbb setahu aku baju tu aku dh xmuat..kain dia punyala ketat sampai xboleh zip...tp aku beranikan jugak try...mmg betul pyn xmuat...huhuhu..frust aku..pastu aku teringat yang aku ni ada Premium Beautiful...tp aku jarang2 pakai sbbnya aku ni MALAS...ms tu tinggal 2 bln je majlis si Amir nie...aku pun tanamkan azam n tekad utk pakai setiap hari sblm majlis Amir tu n alhamdulillah hasil pemakaian corset Premium Beautiful...aku berjaya jugak pakai baku nikah aku which is baju tu dh almost 4yrs aku xpakai...

Sangat berbaloi2 rupanya pakai Premium Beautiful ni selain kita sehat, baju yg lama2 pun kita leh pakai lagi tau...bestnya...mulai hari tu aku nekad akan pakai Premium Beautiful hari2...nah korang tgk sendirila hasilnya...heheheheh...to Amir n wife..Selamat Pengantin Baru, Semoga Berbahagia Hingga Akhirat....

With My Cinta hati...
Hubby n Geng Melana...

Me n Cinta Hati lagi...
Senyuman kegembiraan sbb dh dapat pakai semula baju nikah selepas memakai Premium Beautiful seca konsisten selama 2 bulan ....
xtau nak posing camno...hehehhe
With Mummy Iman...Huda...
Hubby with sahabats...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...